گلباران راه شما...

گلباران راه شما...

دلنوشته در ایام عید از طرف مادر واحد خلوصی (شهروند محروم از تحصیل و زندانی در رجایی شهر)


 
 
دلنوشته در ایام عید از طرف مادر واحد خلوصی (شهروند محروم از تحصیل و زندانی در رجایی شهر)

خبرگزاری بهایی نیوز_ مادر واحد خلوصی به دلیل زندانی بودن فرزند خود که یکی از شهروندان بهایی محروم از تحصیل و محکوم به ۵ سال زندان در زندان رجایی شهر می باشد با نوشتن یادداشتی به صورت دلنوشته به یاد فرزند زندانی خود این متن را نگاشته است. این دلنوشته که در اختیار خبرگزاری بهایی نیوز قرار گرفته است به شرح زیر می باشد. لازم به یادآوری است که شهروندان بهایی محکوم به زندان نه تنها در مرخصی گرفتن استعلاجی با مشکلات بسیاری روبرو هستند بلکه در ایام عید نیز به دلیل امنیتی خواندن اتهام شهروندان بهایی اجازه مرخصی در ایام عید را ندارند و به عنوان تنبیه این موضوع تا کنون با نظارت مستقیم مقامات قضایی پیگیری شده است.

پسرم،دنياى من،آرام جانم،واحدم
باز دوباره عيد آمد،هنگام تحويل سال نو شد،مثل سال هاى قبل منتظر و چشم به در دوخته بودم كه براى لحظه تحويل سال نو خودت را برسانى.
تيك تاك ساعت،عقربه ها را پيش ميبرد؛ نتوانستم زمان و حركت عقربه را متوقف كنم تا تو برسى و بالاخره سال نو شد،بدون حضور تو...
آخر از وقتى كه قدم به اين دنياى پر رمز و راز گذاشتى هميشه همراهمان بودى تا اينكه بزرگ شدى و دور از خانواده گشتى امّا هر جا كه بودى براى لحظه تحويل سال خودت را به جمع خانواده مى رساندى از بودنت در كنارمان خوشحال بوديم؛امسال نشستن كنار سفره هفت سين و خواندن دعا و مناجات بى حضور تو بود چون تو در ميان ديوار هاى سرد و بلند زندان بى گناه محبوسى.
جان شيرين من،سبزه اى كه در اتاق تنگ و تاريك زندان سبز كردى و هديه عيدى تو به ما بود،كنار سفره هفت سين فقط توانست يادى از محبت هاى بى دريغ و اخلاص تو باشد.
بى گناهم تو در زندان و من دلم افتاده در زندان
شب و روز دعايم اين است خدايا امرا را عدل عنايت فرما
دلبندم اين سفر هم طى ميشود،توكل به خدا كن،روزها بالاخره به شب مى رسند تا رسيدن شب،از روزت راضى باش.

عيد صيام و عيد نوروز بر تو و امسال تو مبارك باد

مادرت
نوروز سال ١٣٩٥



واحد خلوصی، فعال حق تحصیل و دانشجوی محروم از تحصیل بهایی پیشتر به ۵ سال زندان محکوم شده بود . وی در اسفند ماه ۱۳۸۸ توسط ماموران اطلاعات سپاه به همراه نوید خانجانی ، سما نورانی، ایقان شهیدی و درسا سبحانی بازداشت شده بود که با قرار وثیقه دویست میلیون تومانی آزاد شده بود.
همچنین این شهروند بهایی همچنین به همراه ۲۰ تن از فعالان حقوق بشر به دلیل کمک به مردم زلزله زده آذربایجان نزدیک به دو ماه در زندان تبریز و اداره اطلاعات این شهر بازداشت بود.
این شهروند بهایی هم اکنون در زندان رجایی شهر دوران محکومیت خود را پس از بازداشت از سوی نیروهای امنیتی مقابل منزل خود می گذراند.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر